Διεύθυνση

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΗ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ε.Η.Ε
ΒΑΣ. ΚΩΝ/ΝΟΥ 4. ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.1οςΟΡΟΦΟΣ.
ΤΗΛ 2463021211-12 FAX 2463021213
e-mail dakespartako@gmail.com

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Η απάντηση του συνδικαλιστή Π. Καραλευθέρη στο ρεπορτάζ του vetonews.gr για τα οσα είπε ο Π. Λαφαζάνης 



Η απάντηση του Παντελή Καραλευθέρη σε οσα ανέφερε το ρεπορταζ του vetonews στις δηλώσεις του Π. Λαφαζάνη για τους τοπικούς συνδικαλιστες της ΔΕΗ.


Κύριε Κουταβά
με αφορμή την δημοσίευση σας σχετικά με την απουσία συνδικαλιστικών στελεχών από την ομιλία του κ. Λαφαζάνη στην Κοζάνη σας ενημερώνω τα εξής:
Δεν καλέστηκα ποτέ και με καμία μου ιδιότητα ως εκπρόσωπος των εργαζομένων σε καμία σύσκεψη, συνεδρίαση ή και απλή ενημερωτική επαφή από τον κ. Λαφαζάνη όπως και από κανένα στέλεχος του Υπουργείου
καθώς όσο καιρό ο κ. Λαφαζάνης ήταν υπουργός στο ΥΠΕΚΑ.
Επομένως δεν συνέφαγα μαζί του αλλά ούτε και θυμάμαι να έχω “αρπάξει” τίποτα από αυτόν.
Όπως επίσης θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν καλέστηκα ποτέ στην προαναφερόμενη ομιλία του κ. Λαφαζάνη.
Θα ήταν χρήσιμο οικειοθελώς να παρακολουθήσω την συγκεκριμένη ομιλία όπως έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν αλλά μου ήταν αδύνατο λόγω προβλημάτων υγείας. Γεγονός που αναρωτιέμαι πως δεν το γνωρίζετε, παρότι το έχω ανακοινώσει, λόγω της απουσίας μου από την διαδικασία των εκλογών ανάδειξης των εκπροσώπων στο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ στην οποία ήμουν υποψήφιος.
Με αυτά ως δεδομένα αδυνατώ να καταλάβω για ποιον λόγο ο κ. Λαφαζάνης ή όσοι ερμηνεύουν κατά το δοκούν τα λεγόμενά του μπορούν να με απαξιώνουν με χαρακτηρισμούς.
Πραγματικά λυπάμαι.
Όπως επίσης αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή πολλών ενάντια στους εκπροσώπους των εργαζόμενων, ιδιαίτερα σε αυτήν την περιοχή και αυτήν την εποχή που όλα γύρω μας έχουν καταρρεύσει.
Προς όλους τους εμπλεκόμενους στο δημοσίευμα αλλά και στον κ. Λαφαζάνη έχω να δηλώσω πως, το ραντεβού όλων μας πρέπει να δίνεται στο «νομισματοκοπείο» των αξιών και των συμφερόντων των εργαζομένων και των κατοίκων της περιοχής και όχι των κομμάτων.
Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία σας. 

 http://www.vetonews.gr/energia/item/43532-i-apantisi-tou-syndikalisti-p-karaleftheri-sto-reportaz-tou-vetonews-gr-gia-ta-osa-eipe-o-p-lafazanis

Δεν υπάρχουν σχόλια: